Lumea mea funky, a lui habar n-am

Stiu, is o tara retardat, da’ eu vesnic habar nu am de nimic. Ma refer la chestiile uzuale, ca in rest cica ca prea le stiu io pe tate. No, ce sa fac, asa-mi place mie sa ma dau rotund, ca nu dijaba m-o facut mama pui de Nagyvarad [Da ba, e un sat in Romania. Unii spun ca cica i-ar zice Oradea, da’ io-s de-al locului, deci imi permit sa-l alint cum vreau. Oricum, numa’ oameni ilustri s-au nascut acolo!] 

No, da’ prietenii stiu ca memoria mea se intinde pe vasta durata de 5 minute, si cu toate astea insista: “ba, mai ai carbuni?”; “ba, ai cumparat aia?”, “ba …etc.”.

Ba, ati inebunit? Nu se vede pe mecla mea ca-s inocent, intotdeuna curat uscat si cu Pampersu’ schimbat? Ce dracu’ mah, doar anu trecut in concediu radeati de mine ca mi-am interbat muierea daca io am slip exact in momentul in care am ajuns in Croatia. Nu mai fiti ma “penibili”, nu ma mai intrebati d-astea. Maxim de informatie pe care o pot furniza este strict legata de obiectele din portbagaj, unde v-am explicat cum ca mi se tolereaza pe susta pretentia de director.

No, da’ mie atata-mi place sa NU stiu nimic de numa! Viata-i mult mai roz si lipsita de griji in felul asta. 

0 comments:

Trimiteți un comentariu