Cat dureaza…

…sa te faci bata cu ochi ( repülő, pentru etnicii mei preferati ) intr-o seara de joi? Vo 7 Peroni ( stiu stiu, is amator. Bem un whisky? ). Strasnica bere!

…sa ajungi de la Poli pana in Darc? In principiu, cam o ora jumate. Nu-ntrebati! Oricum, data viitoare merg cu taxiul. Cine pizda masii a zis ca e mai scump decat mersul pe jos?!

…sa te trezesti dimineata dupa 4 ore de somn? 2 zile.

…durerea de cap? Pana la sfantul Algocalmin.

…gretica? pana la ciorbita de vacuta, care no, la randul ei, dureaza relativ, ca dupa o ora si un mandacament ti foame iara. Sau nu iara: de fapt, atunci ti foame prima data.

…sa scrii 3 linii de cod calumea si sa faci o arhiva? Pai… pana la Sfantul Algocalmin. Plus 3 ore marja de focalizare a retinei.

…un drum dus intors la Bocsa pe post de mic dejun? Nu stiu, tre’ sa-l intreb pe celalalt tembel, care n-are blog, deci nu-i fac page rank.

…sa nu fi idiot cand ti vremea? O viata de om si de regrete.

2 comments:

Ză Oan spunea...

sincer eu nu prea stiu despre ce este vorba dar pot banuii in mare, ceea ce clar nu inteleg este ce drac iti veni cu Bocsa? si ca lamurire eu sunt un simplu jucator de wow (banuiesc ca stii cine is :) )

TomSiJerry spunea...

Banuiesti foarte bine :).
La Bocsa n-am fo eu, ci un cretan blond si cret, prieten comun :). Ce a facut acolo nush, da' asa mi s-o laudat cum ca ar fi avut treaba.
Si da, un singur mare jucator (mare la propriu, evident :D) de WOW cunosc. Deci n-ai nici o sansa sa nu te recunosc :).

Trimiteți un comentariu