Din motive de stomac

Stiu ca nu mai tineti minte si ca nu va intereseaza absolut defel, dar tin mortis sa va amintesc ca, in urma cu 1 milioan de ani, in cretacic ( sau whatever se potriveste ) , am inceput un serial aplaudac la adresa restaurantelor din Timisoara.

Acum a venit randul locului numit “Casa Bunicii”. Il gasiti in Mihai Viteazul. Pentru cunoscatori, vis-a-vis de sediul Oce. Adresa exacta o gasiti pe site-ul din link. Mie mi-e lene sa o caut acum, da’-s convins ca va ocupati voi daca vi foame.

Buline rosii:

  •  mancarea este buna
  • au o terasa acoperita de toata frumusetea, numai buna pentru anotimpul asta gretos ( gretos de la mirosul dulceag emanat de teii din fata casei, desigur )
  • au spatiu de joaca amenajat pentru roboteii energici de pana-n 5 ani
  •  preturile sunt decente
  • tinuta rustica a chelnerilor. Daca tot e cu tematica restaurantul, atunci itari sa fie! Sau ii. Sau bracinari… sau ce vreti voi! Intelegeti ideea…

Buline negre:

  • unele portii sunt cam mici, mai ales ciorbele
  • am asteptat de am capiat dupa haleala. Ce-i drept, macar am putut sta linistit ca e facuta pe loc. Ceea ce nu stiu cum vi se pare voua, dar mie mi se pare misto. Asa ca asta de fapt e o bulina neutra… combinatie intre negru si rosu. Nu stiu exact ce iese, cred ca maro, deci avem o bulina de culoarea cacatului! Pofta buna!

Asadar, deci, si prin urmare, niste poze pentru preaiubitii devoratori de slove, scrise cu atata dibacie! ( nu va speriati, in rest sunt mult mai putin modest decat acum! )

03062009658 03062009656 03062009657

2 comments:

croitorasul cel crizat spunea...

ok, ti-am raspuns pe blog ca am vazut ca tot cereai atentie

TomSiJerry spunea...

Esti patetic prietene. Nu poti accepta o abordare moderata si nici o parere diferita de a ta. Jigniri si atat. Tragi concluzii despre oameni pe care nu-i cunosti. Slabut. Nimic constructiv. Oricum e ultima data cand avem contact, caci nu se poate comunica cu neantul.
Atentia ta ma impresioneaza la fel de tare ca o pala de vant. Nu valoreaza absolut nimic.

Trimiteți un comentariu