Windows e naspa rau

Cine ma cunoaste stie ca eu sunt in tabara pinguinilor! Asta-s eu, un ciudat, un tocilar, un frustrat, fara prieteni, fara femeie, etc... ciudat ca n-am ochelari, ma spal chiar si de doua ori pe zi ( wow ce performanta! ), stiu ca Kaka nu e chestia aia care o lasi in buda, si asa mai departe...

Dar sa trecem peste asta!

De ce zic, iarasi, din nou, repetitiv, obsedant, ciclic, redundant - intelegeti ideea - ca Windows e mizeria de sub unghiile lui Billy, impachetata frumos si vanduta pe post de caviar?! Pai pentru ca desi nu-mi place, in ultima vreme, si la lucru si acasa, am fost nevoit sa ma folosesc de chestia asta care cu greu se poate numi Sistem de Operare. Si stiti care a fost finalitatea? Aia clasica deja: i-am tras o scanare la magaoaie azi si ce sa vezi, aveam vreo 40 de fisiere infectate cu diverse creaturi taratoare si diversi invingatori ai Troiei! Asta in conditiile in care am cunostiinte putin mai vaste despre calculatoare decat nivelul Solitaire, si am pretentia ca stiu ce fac cand fac! Noah acuma v-ati prins de ce zic ca Microsoft e de caca,  si nu de Kaka?

Si inca ceva, poate ca acum, lumea care ma cunoaste o sa-si dea seama de ce injur bancile cu care lucrez ca nu au Internet Banking care sa mearga si pe Linux.

Of, of, dragul meu Debian, imi vine sa te pup pe crestet! 

2 comments:

Misu spunea...

AVG free edition ;)

TomSiJerry spunea...

ala il am :) si pot sa spun ca-si face treaba. dar windows ramane pentru mine un bullshit total.

Trimiteți un comentariu