Inca una faina de la Firefox

Acum cateva zile, nevasta mea se declara uimita de faptul ca cineva mai foloseste monstruletul ala lent si uratel, pe numele sau Internet Explorer. Eh, da el semne de slabiciune, dar e tot pe primul loc, caci nu toata lumea stie ce e ala un browser, iar dintre cei care totusi au aflat, nu toti sunt dispusi sa prospecteze piata, ca sa zic asa.

Eu sunt cheerleader in fan clubul Firefox din vechi timpuri. Inca. Da, da, am si pompoane, si fusta mini, si ciorapi de plasa! Am si par pe picioare! Tatu-i brici! Noah, dupa ce ati gatat de mancat lamaia, puteti continua lectura!

Deci, ca iar m-am alambicat p-aci, vroiam sa va prezint un nou add-on misto. Se numeste Personas si il gasiti aici. Pe scurt, nu mai aveti nevoie de tema instalata. Puneti Personas si asta va ajuta sa selectati dintr-o gama larga de "infatisari" in functie de cum aveti chef, fara sa trebuiasca sa inchideti browser-ul, ceea ce e misto. Partea si mai faina e ca vulpoiul se misca mai cu talent in felul asta.

Partea mai putin buna e ca cei de la Firefox au cam pierdut in ultima vreme din vedere motivul pentru care lumea a ales soft-ul lor! E vorba de viteza! Se aude acolo in spate? Pai ce ne facem ? Dati o ocheada in curtea lui nenea Chrome 2.0 Beta si o sa va dati seama despre ce aberez aici! Poate cand a fi disponibil 3.1 a fi mai bine, da' daca nu...

0 comments:

Trimiteți un comentariu