Becalia

Daca a ajuns si feed-ul de la Ziarul Financiar ca din 15 titluri, 10 sa contina numele Gigi Becali, inseamna ca nu mai avem chiar nici o speranta! Ce sa mai, propun sa se schimbe numele din Romania in Becalia! Si-asa, din 238.000 de km patrati, 100.000 sunt in proprietatea baciului! Evident,  noi restu’, ne intalnim la 5 km dupa Nadlac/ Cenad/ Bors etc. Ma scuzati o clipa, ma duc sa-mi caut buletinul, pasaportul, si sa-mi pup parintii! Numa bine ca vorbesc ungureste, si-asa mi se spune c-as fi de-al lui Feri Bacsi!

Am revenit… Nu mai pot cu Gigi Becali! Pana acum, incepea doar sportul cu numele asta, motiv pentru care am renuntat sa ma mai uit, dar vad ca mai nou e prima stire de seara de la ora 7. Ah, a doua era despre Tolea Ciumac, asa, ca sa fie bine! Sincer, ma doare-n cur ca l-au arestat pe Gigi Becali! Nu sufar de grija lui, nu ma emotionez pana la lacrimi, si in general, nu ma nimic!

Cretinilor care zic ca n-a facut nimic si ca e om bun le amintesc ca personajul asta macabro-hilar a facut afaceri de milioane de dolari cu Armata si cu alte diverse institutii de Stat. Adica, cu noi toti ma cercopitecilor! Saracu’, e cinstit, ca doar n-a furat de la cineva o masina sau un leu, a furat de la 21 de milioane de-odata! As putea chiar sa zic ca e baiat destept nu? Vorba lui Mircea Badea: “vreau si eu succes din asta, la ce facultate se invata?”

Si inca ceva, daca cineva crede ca doi hoti se gandesc dupa o luna sa faca plangere penala pentru sechestrare, fix impotriva lui Gigi Becali, e naiv rau de tot! Oare pe cine va fi suparat oierul agramat? Sa fie oare vorba despre un domn al carui nume incepe cu “Ba” si se termina cu “escu”? Va amintiti declaratiile lui Jijinio de acum cateva zile, legate de cazul Popoviciu? Dar vai, cum sa insinuez eu, un nimeni, asa ceva?! In Romania, Justitia e independenta! Rusine mie!

Numai putin, dar foarte putin!, mai am pana sa ma hotarasc foarte serios sa o iau din loc!

0 comments:

Trimiteți un comentariu