M-am convertit...

Nu m-am pocait bah! Relaxati-va! Is catolic intr-o tara de ortodocsi, asa ca is ciudat destul deja!

Treaba ii ca am trecut pe Guerrilla. Eu eram ascultator destul de fidel de Kiss Fm, dar m-am cam saturat sa aud acelasi playlist, si am zis sa incerc ceva nou. Morar si Buzdugan ma sictiresc la culme cu glumele lor rasuflate, iar EuropaFm si InfoPro reusesc sa produca tot acelasi tip de lista, cuprinzand un numar de maxim 10 melodii. Asa ca am zis sa incerc ce am vazut pe la unele colege de lucru, se stiu ele care, prin masina, respectiv Guerilla! Si e misto! Difuzeaza tot felul de melodii care imi plac, incepand cu Depeche Mode si terminand cu Metallica! Culmea e ca reusesc sa nu se repete prea des, ceea ce e si mai sexy!

Sa nu uit de Atlasul de Mitocanie Urbana! Ideea este absolut geniala, iar reprizele de monolog aferente, inserate in timpul emisiunilor sunt un deliciu! Credeti-ma, sa asculti ghidul cocalarului de trafic inainte sa mergi in pauza de masa ... priceless!


0 comments:

Trimiteți un comentariu