Cel mai inutil obiect

Da da, stiu, cel mai inutil nu e corect gramatical! Da' ma doare-n cot ca sa fiu sincer! Daca am un morman de chestii inutile, atunci cum ii zic la cea mai cea dintre ele? Spuneti voi daca sunteti mai dastepti, nah! Asa...

Fiecare dintre noi are la purtator un adevarat arsenal de obiecte mai mult sau mai putin utile. Daca e sa ma refer numai la femei, ele au in poseta o intreaga societate anarhica de chestii complet lipsite de sens! Problema care mi-o pun e, daca ar fi sa renunti la unul din obiectele astea, pe care l-ai arunca in dizgratie?

In cazul meu, cred ca prima victima ar fi telefonul mobil! Dom'le, cutiuta asta cantatoare si trepidatoare n-are absolut, dar absolut, nici o utilitate reala! Intotdeauna suna in cele mai nepotrivite momente, intotdeauna se inchide exact cand esti in mijlocul unei discutii importante, intotdeauna daca vrei neaparat sa vorbesti cu cineva atunci: are telefonul inchis, i se termina bateria, nu aude apelul, nu raspunde, si daca raspunde, nu are semnal! Si-atunci, ma-ntreb, in afara de a-mi bombarda din buzunar, cu campul ei magnetic, put bazinul, ce altceva mai face jucaria asta?!

Da, da! Stiu! Face poze! Numai ca, io nu stiu cum is altii, da' io daca vreau o chestie care sa faca poze, atunci imi cumpar un aparat foto, nu un telefon mobil! Nah ca am demontat si argumentul asta! Deci, la gunoi cu ele!

4 comments:

Anonim spunea...

noa ai pute sa mi-l faci mie cadou atunci :P

Anonim spunea...

Iar ai sunat-o pe Dia si nu ti-a raspuns? :P

TomSiJerry spunea...

Nu iara bah, ca asa se intampla de fiecare data :)! Iara e impropriu spus :))

Anonim spunea...

Nuuu....Cand a scris post-ul avea el telefonul inchis si descarcat :P....Eu raspund la telefon cand il aud...dar cum regulile Hella impun telefonul pe mut....ramane asa toata ziua....:D (buna scuza am mai gasit:D)

Trimiteți un comentariu