Avem o problema de vedere?

Asta e un post pentru timisoreni. Nu, nu-i vorba despre cretinitati de gen “fruncea” si alte cele aici, e pur si simplu o parere despre o intersectie din Timisoara. Daca n-as locui in orasul asta nici pe mine nu m-ar interesa, d’aia v-am atentionat pe restul, ca sa nu va plictisesc degeaba.

Ma socheaza o chestie: de cand s-au pus semafoare la Punctele Cardinale, numarul accidentelor acolo s-a marit spectaculos. Dupa parerea mea, aia era una dintre cele mai grele intersectii din oras, daca nu cumva cea mai dificila, iar ideea de a o semaforiza mi s-a parut una potrivita. Am vazut accidente nasoale acolo inainte si chiar ziceam ca acum ar trebui sa fie mult mai bine. Se pare ca m-am inselat… Cred ca stiu si de ce, n-am tinut cont de un o caracteristica a tarii noastre, la noi totul este pe dos!

Intr-o intersectie semaforizata, atunci cand doua masini se ciocnesc, sigur unul dintre soferi a trecut pe rosu! N-are cum sa fie altfel! Tinand cont ca m-am dat si eu prin zona cu masina, si ca sunt 100% convins ca semafoarele sunt cat se poate de vizibile, nu pot sa nu ma intreb daca nu cumva ne-ar prinde bine un control oftalmologic periodic tuturor soferilor. Ah, si poate un strop de atentie… la asta tre’ sa-mi fac si eu mea culpa.

Erata: exista totusi un semafor mai putin vizibil. E vorba despre cel de la trecerea de pietoni de pe Popa Sapca, sensul inspre Mall. Acolo, mai nasol, nu poti sa lovesti alta masina, dar poti sa dai peste oameni care trec strada regulamentar, pe verde… urata treaba! Poate cei de la Circulatie ar trebui sa caute o solutie mai buna in locul respectiv…

1 comments:

anatati spunea...

Eu zic că ar fi suficient să fie şoferii mult mai atenţi. Pentru că au şi pietonii drepturile lor şi acolo dintotdeauna a fost dificil pentru pietoni să treacă sau pentru şoferi să-i bage-n seamă.

Trimiteți un comentariu