Ce balacareala!

Presedintele vrea sa schimbe Constitutia. Din nou! El zice ca pentru binele tuturor, eu zic ca pentru binele lui! Oare ce i-o fi venit, ce-l dereanjeaza? Ah, desigur, n-ar trebui sa il supere nimic, doar ca nu poate sa stapaneasca el chiar tot, si atunci propune sa il transformam cu buna stiinta din presedinte in dictator! Ce surpriza... pe dracu! Eu n-am sa votez asa ceva! In plus, daca tin bine minte, doar 4 ani au trecut de cand am schimbat, ati ghicit, exact Constitutia! Apai asta nu e o pereche de schiuri, sa o schimbi la cincinal! Ia mai pune-ti pofta-n cui Popeye! Americanii au aceeasi Constitutie de sute de ani si nu pare sa-i incomodeze! Ce chestie... la noi fiecare se sterge la fund cu ea, in functie de nevoi!

A nu se intelege ca eu spun ca actuala Constituie a Romaniei e buna! E chiar tampita pe alocuri. Ba da' am votat-o?! Am votat-o! Nah atunci ciocu' mic si joc de glezna!

Porcii aia slinosi Guvernantii dau Ordonante de Urgenta si pe urma constata ca nu-s constitutionale! Stim ca stiti sa o ocoliti, dar totusi, macar teoretic, noi va platim ca sa cunoasteti si sa aplicati legea! Domnule Boc, dvs., mai exact, ce fel de profesor sunteti la Cluj? Universitar?! De drept?! Ce ironie!

Politicienii isi fac "treaba", iar noi, prostii cei multi, stam cu sprancenele ridicate! Nici macar nu stiu daca asta e semn de prostie, nedumerire sau perplexitate!

0 comments:

Trimiteți un comentariu