Presa manca rahat...again...subiectul Poli Timisoara!

Aseara am dat pe Realitatea, care ne anunta ca la Timisoara sunt lupte de strada! Poftim?! Mah las-o dracu! M-am uitat pe geam, cine stie, poate o fi Revolutie la mine in oras si io nu am aflat! Mai ales ca stau in centru! Evident ca era liniste si pace!
Dup-aia, mai aflu cu stupoare ca suporterii au blocat singura artera de circulatie din oras, Take Ionescu! Zi sa mori tu fatuco! Ai venit de la Bucuresti si nu vezi peste ochelari? Sau poate te strange cutia craniana? O fi Timisoara sat, da' promit ca are mai mult de o singura strada! Si jur ca "cealalta" strada e chiar si asfaltata!
Asta ca sa nu mai vorbim ca cei "4000" ( GSP ), "2000" ( Realitatea ) de suporteri erau de fapt vreo 1000, deci in numar sensibil mai mare decat jandarmii care veneau dupa ei! Pot sa spun cu mana pe inima ca asa a fost, pentru ca au trecut pe sub geamul meu! Si eu nu vad nici dublu, nici triplu si nici nu simt nevoia sa fac din cacat bici, ca nu lucrez in presa!
DEZINFORMARE!

0 comments:

Trimiteți un comentariu