Hai hui prin tara

Sfarsitul de saptamana care tocmai s-a incheiat am plecat la munte sa imi aerisesc creierii!
Am fost la Valiug, judetul Caras-Severin. Valiug este unul dintre cele 3 lacuri artificiale din zona, dar si satului din apropiere se numeste la fel.
Super impresie! Super frumos amenajat, cu pontoane cu sezlonguri, "beach bar", restaurant ( nu va asteptati la cine stie ce dar se manca bine, bun si rezonabil ca pret ), super faina si curata apa! Muntele e neatins in zona, n-am vazut defrisari, deci chiar ai de unde lua oxigen! Din cate am inteles, la 3 Ape, care putin mai sus, e si mai misto! Urmeaza si aia...
Posibilitati de cazare cate vrei, va dati putin pe Google si aveti de unde alege! De asemenea, se poate merge cu cortul.
Cea mai faina treaba e ca drumul din Timisoara pana la Resita este excelent! E cel mai bun drum pe care l-am vazut in ultima vreme - c-an palma! Din Resita mai sunt vreo 20 de km unde e nasol rau dar se iarta cand ajungi sus si descoperi minunatia!
E frumoasa tara asta, pacat ca suntem noi prea tampiti ca sa o detinem!

0 comments:

Trimiteți un comentariu