Bancile ne iau de fraieri si ne usuca de bani pentru servicii inexistente

Am deja experienta trista cu 2 banci. Cand zic experienta, ma gandesc la serviciile pe care le ofera, pentru ca de credite si dobanzi inca nu a fost cazul.
O sa incep sa ii spurc pe cei de la BRD, si in alta zi, o sa va povestesc de alta banca. Despre cei de la BRD este stiut faptul ca au cele mai mari comisioane, asta pe langa faptul ca jumatate dintre ele sunt ascunse si iti sunt comunicate cu zambetul pe buze doar atunci cand trebuie sa le platesti! Ce sa-i faci, daca-i musai cu placere!
Da' ce vroiam de fapt sa va povestesc, e o patanie de-a mea! Satul de "super-serviciile" lor ( by the way, in afara de faptul ca au bancomate peste tot, nu vad care sunt celelalte beneficii ), m-am dus sa imi desfiintez contul si cardul! Toate bune si frumoase, numai ca!, mi s-a luat cardul si mi s-a spus sa revin peste o luna pentru lichidarea contului! Cand am intrebat de ce dureaza atata, si mai ales, de ce ma pun iarasi pe drumuri, mi s-a spus ca asta e perioada necesara pentru inchiderea cardului, iar contul nu poate fi inchis pana atunci! Pai cum naiba? Adica imi iei cardul sa nu il mai pot folosi da' ma pui sa iti platesc comisionul de administrare al contului inca o luna tocmai ca sa mi-l lichidezi?! Pai cum vine asta? Tocmai mi-ai zis in fata ca imi iei bani pentru nimic! Asta ca sa nu mai vorbesc de faptul ca toata actiunea dureaza pret de un ENTER!
Eh...

0 comments:

Trimiteți un comentariu