Politicienii ne sfideaza inteligenta

Am tot prins franturi de stiri cu candidatura lui Oprescu la Capitala si cum a fost ea acceptata in a doua zi de Paste parca. Io pana atunci traisem cu impresia ca treaba era discutata si ca omul avea dreptul sa participe! Dupa un scurt moment de confuzie aflu ca nu stiu ce tanti de pe nu stiu unde din Bucuresti a contestat o parte din semnaturile mult invocate de pe listele lui Oprescu!
Domnilor politicieni, ne credeti tampiti pe toti? Ceva mai ieftin si mai evident pentru a pune bete in roate unui om care a provocat colorarea chilotilor candidatilor preacuvioseniilor voastre la mizeria aia care se numeste Bucuresti nu ati gasit? Chiar asa bivoli sa fim noi incat sa credem ca o batrana debordand de spirit civic a depus o plangere la tribunal impotriva unei candidaturi la primaria unui oras? Chiar asa ne sfidati? Este mai mult decat evident ca in tara asta lipseste cu desavarsire spiritul civic si voi vreti sa credem porcaria asta!? Chiar parem a fi cretini cu totii?
Inca o chestie... toate partidele deplang soarta pensionarilor! Pai in conditiile astea, tanti asta de unde isi permite un avocat? Ca am vazut ca avea avocat!
Sunt frustrat! Am mai spus-o, nu sunt fan Oprescu, poate ca nici nu l-as vota, dar mi se pare ca nemernicii pe care tot noi i-am pus acolo ne cred niste dobitoace!
Astept cu intreres votul uninominal!

0 comments:

Trimiteți un comentariu